فروش شیرآلات صنعتی

نمایندگی فروش شیرآلات صنعتی و فروش اتصالات پلی اتیلن

فروش شیرآلات صنعتی

نمایندگی فروش شیرآلات صنعتی و فروش اتصالات پلی اتیلن

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

شیرآلات کشاورزی به محصولاتی می گویند که در هنگام کشاورزی و برای آبیاری کردن محصولات کاشته شده استفاده می شوند. شرکت مهاب پلیمر ارائه دهنده انواع بهترین شیرآلات کشاورزی می باشد.

بهترین شیرآلات کشاورزی

شیرآلات صنعتی


شیرآلات ای دریچه، وسیله ای فلزی است که برای باز و بست، تنظیم و کنترل جریان مایعات یا گازها در لوله کشی استفاده می شود. شیرآلات صنعتی با توجه به توع عملکردی که دارند به انواع زیر طبقه بندی می شوند :
شیرهای قطع و وصل کننده جریان ( on/off )
شیرهای کنترل کننده و تنظیم کننده
شیرهای یک طرفه

انواع شیرآلات صنعتی

  • شیرهای توپی
  • شیرهای کروی
  • شیرهای مخروطی
  • شیرهای ایمنی
  • شیرهای سوزنی
  • شیرهای یک طرفه
  • شیرهای کشویی
  • شیرهای تنفسی
  • شیرهای دیافراگمی
  • شیرهای کنترل

ویژگی های بهترین شیرآلات کشاورزی

شیرآلات کشاورزی برای قطع و وصل کردن جریان آب در حین آبیاری استفاده می شود.
شیرآلات کشاورزی با بهترین کیفیت تولید شده و بسته به نیاز کشاورزان انتخاب می شود.

کاربرد شیرآلات کشاورزی

شیرآلات کشاورزی به کشاورزان کمک می کند تا بتوانند بهترین آبیاری را برای محصولات خود انجام دهند. این شیرآلات به برداشت مفید و موثری از محصولات به کشاورزان هم کمک می کند. این شیرها برای قطع و وصل کردن جریان آب در هنگام آبیاری محصولات کشاورزی استفاده می شوند. به همین دلیل هنگام خرید باید به کیفیت و مرغوبیت این محصولات دقت کرد چرا که اهمیت بسیار زیادی دارد.

انواع شیرآلات کشاورزی

شیرآلات آبیاری پلیمری
شیرآلات آبیاری چدنی
شیرآلات آبیاری کشویی

شیرآلات آبیاری پلیمری : یکی از کاربردهای فراوان انواع شیرآلات پلیمری در کشاورزی به خصوص در سیستم آبیاری قطره ای و بارانی است. از مزایای شیرآلات پلیمری مقاومت مناسب و زیاد در برابر مواد شیمیایی و قلیایی متفاوت است. 

مزایای شیرآلات کشاورزی پلیمری

طول عمر و استحکام زیاد
عدم نیاز به تعمیر و نگهداری
امکان تحمل فشار زیاد
مقاوم در برابر زنگ زدگی
وزن بسیار سبک و حمل و نقل و جا به جایی و نصب سریع
ارزان و مقرون به صرفه

شیرآلات آبیاری چدنی : نوع مهم شیرآلات چدنی، شیرآلات چدنی فلنجدار است که کاربردهای فراوانی در شرکت های آب و فاضلاب، تاسیسات آبرسانی کشاورزی و ... دارد. 

مزایای شیرآلات کشاورزی چدنی

بدون نیاز به سرویس و نگهداری
به راحتی باز و بسته می شود
مقرون به صرفه
عمر طولانی و مقاومت بالا 

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

کاربرد شیر فلکه افروز

 

شیر فلکه افروز یکی از کاربردی ترین شیرآلات صنعتی است. شرکت  مهاب پلیمر راستین غرب یکی از بزرگترین تولید کننده انواع شیرآلات صنعتی در کرج می باشد. برای خرید شیر فلکه افروز در هشتگرد می توانید با مشاوران شرکت مهاب پلیمر راستین غرب تماس حاصل کنید و بهترین شیر فلکه افروز را خریداری کنید. 

شیر فلکه افروز در هشتگرد

شیر فلکه افروز

شیرآلاتی وسیله هایی هستند که در جهت کنترل و مهار کردن جریان سیالات استفاده می شود. شیر فلکه افروز یا شیر فلکه کشویی افروز باید به صورت کاملا باز و یا کاملا بسته استفاده شوند. استفاده از شیر فلکه کشویی افروز برای تنظیم حالت نیمه باز، اگر چه بین کشاورزان رایج  است ولی درست نیست. از شیر فلکه کشویی افروز برای قطع کامل و یا ایجاد ارتباط بین دو جریان آب استفاده می شود. شیر فلکه کشویی افروز با نام های شیر دروازه ای و یا شیرآلات ON/OFF و هم به عنوان شیر قطع و وصل هم شناخته می شود.

ساختمان شیر فلکه افروز 

شیر فلکه افروز یا همان شیر فلکه کشویی افروز از اجرای مختلفی ساخته می شود که اصلی ترین بخش های شیر فلکه افروز عبارتند از :
1.دستگیره : این بخش از شیر بالاترین قسمت شیر فلکه کشویی افروز است که با نام hand wheel هم شناخته می شود. وظیفه  دستگیره فرستادن دستور به منظور باز و بسته کردن شیر است و اپراتور با این قسمت می تواند اقدام به به باز و بسته کردن شیر کند. دستگیره ها انواع مختلفی دارد که می توان به صورت دستی، گیربکسی و برقی پنوماتیکی باشد.
2.ساقه : این بخش از شیر فلکه افروز با نام Stem هم شناخته می شود. میله ای است که از یک سمت به دستگیره و از سمت دیگر به دیسک متصل می باشد که وظیفه انتقال فرمان برای باز و بسته شدن از دستگیره به دیسک را دارد.
3.بانت : بخش فوقانی بدنه شیر فلکه کشویی را bonnet می گویند که برای تعمیرات بخش های داخلی شیر فلکه افروز، می توان این بخش را که به وسیله پیچ و مهره به بدنه اصلی متصل است را باز کرد و برای تعمیرات اقدام کرد. 
4.بدنه : قسمت اصلی ظاهری شیر را body هم می گویند.
5.دیسک : وظیفه اصلی دیسک قطع و وصل سیال را دارد. با حرکت خطی خود به سمت بالا و پایین می تواند مانع عبور سیال و یا این که اجازه عبور را به سیال بدهد. 
6.سیت : این قسمت برای مهار آب بندی استفاده می شود که می تواند از جنس های متفاوتی از جمله NBR و EPDM باشد و می تواند از آلیاژ فلز باشد. 

مشخصات شیر فلکه افروز یا شیر فلکه کشویی افروز

جنس بدنه چدن خاکستری GGG25
جنس زبانه چدن داکتیل GGG40 با روکش لاستیکی NBR مقاوم به ساییدگی و پارگی
محور از فولاد ضد زنگ با استحکام خیلی زیاد
مهره زبانه از جنس برنز MS58
فشار کاری 10 بار
رنگ پودری اپوکسی ( کوره ای به روش الکترواستاتیک ) روی سطوح خارجی و داخلی شیر فلکه افروز با ضخامت حداقل 250 میکرون با چسبندگی بالایی قرار گرفته است.

ویژگی های شیر فلکه افروز یا شیر کشویی افروز

آب بندی 100 درصد در حالت کاملا بسته
باز و بسته شدن آسان شیر فلکه افروز با اعمال کمترین نیروی دست
تعویض قطعات و قابلیت مونتاژ اجزای داخل کلاهک شیر بدون نیاز به جدا کردن شیر از شبکه

قیمت شیر فلکه افروز در هشتگرد

قیمت شیر فلکه افروز با توجه به نوع آن، مواد به کار رفته، قطعات به کار رفته و جنس آنها متفاوت است. شیر فلکه افروز در هشتگرد می توانید از مجموعه مهاب پلیمر راستین غرب با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

شیر هوا دو روزنه

 

شیر هوا دو روزنه یکی از شیرالات صنعتی است. شیر هوا دو روزنه یکی از شیرآلات پرکاربرد در صنعت تجهیزات ساختمانی می باشد. از شیر هوا دو روزنه برای آزاد کردن هوا در درون خطوط لوله استفاده می شود و به عنوان یک دریچه آزاد هوا شناخته می شود. برای خرید شیر هوا دو روزنه در کرج می توانید به شرکت مهاب پلیمر راستین غرب که یکی از برترین ارائه کننده انواع شیرهوا دو روزنه است مراجعه کنید. 

شیر هوا دو روزنه در کرج

 

شیر هوا دو روزنه

شیر هوا یا شیر تخلیه هوا در سیستم های خطوط لوله دو عملکرد اصلی دارد. اولین عملکرد شیر هوا به این صورت است که هوای انباشته شده در خطوط لوله که تحت فشار است را آزاد می کند. زمانی انباشت هوا اتفاق می افتد که حفره حباب و گاز بیشتر از انرژی باشد تا حباب را با جریان سیال انتقال دهد. از شیر هوا برای رها کردن هوا داخل خطوط لوله استفاده می شود. دومین عملکرد شیر هوا به این صورت است زمانی که فشار داخل لوله پایین و کم است هوا را به سیستم برگرداند. سیستم لوله کشی لازمه جمع کردن هوا از مایعات، پمپ ها و اتصالات است. این هوا می تواند مشکلات بسیار جدی را ایجاد کند.

شیر هوا یا شیر تخلیه هوا بر اساس استاندارد جهانی 

  • شیرهای هوای تک روزنه ( روزنه کوچک، روزنه بزرگ )
  • شیرهای هوای دو روزنه
  • شیرهای هوا دیسکی


شیر هوا دو روزنه : شیر هوا دو روزنه یا شیر تخلیه هوا دو روزنه از ترکیب شیر هوای تک روزنه کوچک و تک روزنه بزرگ ساخته شده است کار هر دو شیر را با هم انجام می دهد. از شیر هوا دو روزنه هم برای نقاطی از سیستم نصب می شود که احتمال جمع شدن هوا در آن نقاط زیاد است. شیر هوا دو روزنه به کونه ای ساخته شده است که دارای یک شناور بوده و در حجم معینی از آب قرار می گیرد و از ورود به داخل سیستم جلوگیری می کند. قطر شیر هوا دو روزنه به 200 میلی متر هم می رسد. مهم ترین نکته ای در ساخت شیر هوا دو روزنه باید به آن توجه شده این است که دارای شیر قطع و وصل بوده و به همین دلیل به راحتی در زمان تعمیر و سرویس می توان جریانات را کنترل کرد. شیر هوا دو روزنه به دو نوع تقسیم می شود :
شر هوای دو روزنه تک محفظه
شیر هوای دو روزنه دو محفظه

شیر هوا تک محفظه دو روزنه ( AST)

بدنه شیر هوا تک محفظه دو روزنه از چدن و فولاد و استیل ساخته شده و می تواند فشار 6 تا 40 بار را تحمل کند. مهم ترین کاربرد شیر هوا تک محفظه دو روزنه جلوگیری از افزایش فشار و ایجاد آسیب در خط لوله باشد. نقش به سزایی در دم و بازدم خطوط لوله دارد.

مزایای شیرهوا تک محفظه دو روزنه 

می تواند دمای 70 درجه سانتی گراد را تحمل کند و برای سیستم هایی در این بازه دمایی مناسب است.
سایز کمی دارد
فولادی بودن پیچ ها و مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی
ظرفیت بالاتر برای تخلیه هوا نسبت به شیر هوا دو محفظه
ساخته شدن قطعات داخلی شیر هوا تک محفظه دو روزنه از فولاد

قیمت شیر هوا دو روزنه در کرج

شرکت مهاب پلیمر راستین غرب عرضه کننده انواع شیرآلات صنعتی از جمله انواع شیر هوا دو روزنه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در خدمت مشتریان محترم می باشد. قیمت شیر هوا با توجه به نوع آن و کاربرد فرق می کند و متفاوت است.

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

شیر زبانه لاستیکی

 

یکی از انواع شیر فلکه کشویی، شیر کشویی زبانه لاستیکی است. شیر کشویی زبانه لاستیکی در همه تاسیسات آب رسانی از جمله آب آشامیدنی و سیالات غیر خورنده تا دمای 80 استفاده می شود. برای اطلاع از قیمت شیر فلکه زبانه لاستیکی در قزوین می توانید با مشاوران شرکت مهاب پلیمر راستین غرب که تولید کننده انواع شیر زبانه لاستیکی است در ارتباط باشید. شیر کشویی زبانه لاستیکی در حالت باز، آشفتگی کمی را نسبت به سایر شیرهای قطع و وصلی در مسیر ایجاد می کند. همچنین افت فشار ایجادی آنها قابل توجه نیست. در وضعیت کاملا بسته به خوبی می تواند از عبور جریان جلوگیری کند. استفاده از شیر کشویی زبانه لاستیکی در خطوط انتقال به عنوان کنترل کننده چریان مجاز نیست و باید در حالت کاملا باز و یا کاملا بسته استفاده شوند. طراحی یکی از شیرهای کشویی به صورتی است که از زبانه لاستیکی با هسته چدنی برای آب بندی بهتر بدنه استفاده می شود. این شیرها در فشار bar 16 ، bar 10 معمولا از چدن داکتیل و یا چدن خاکستری ساخته می شوند.

قیمت شیر زبانه لاستیکی در قزوین

 

مشخصات شیرکشویی زبانه لاستیکی

استفاده از  زبانه لاستیکی با هسته چدنی به منظور آب بندی بهتر بدنه
کلاهک و بدنه شیر از چدن ساخته شده است
مهره ماردون داخلی شیر کشویی معمولا از جنس برنج مخصوص است

مزایای شیر کشویی زبانه لاستیکی 

آسانی باز و بسته شدن شیر و آب بندی کامل از هر دو طرف
عدم نیاز به سرویس و نگهداری در طول بهره برداری
افت فشار پایین
قیمت مناسب نسبت به وزن شیر
امکان نصب عملگرهای پنوماتیک و برقی
قابلیت استفاده برای عبور آب های خام، تصفیه شده
عملکرد بسیار ساده

محدودیت های شیر کشویی زبانه لاستیکی

ارتفاع و وزن بالا به خصوص در ابعاد بزرگ
محدودیت استفاده در خطوط عمودی در ابعاد متوسط و بزرگ
گشتاور مورد نیاز بالا
محدودیت استفاده در حالت نیمه باز ( آسیب مکانیکی به شیر در اثر ایجاد اغتشاش به سیال و لرزش قطعه مسدود کننده به سیستم لوله کشی )
هر گونه شکست در اتصال محور به قطعه مسدود کننده باعث سقوط قطعه ی مسدودکننده به حالت بسته و تسنداد شیر خواهد شد

پوشش شیر زبانه لاستیکی

رنگ پودری اپوکسی با پوشش به روش الکترواستاتیک که ضخامت آن حداقل 250 میکرون بوده و گواهینامه مجاز برای آب آشامیدنی از موسسات معتبر بین المللی دارد.  
 

کاربرد شیر کشویی زبانه لاستیکی

شیر کشویی زبانه لاستیکی مناسب استفاده برای آب خام، آب آشامیدنی، فاضلاب، روغن، هوای فشرده، پروژه های آبرسانی، نیروگاهها، تاسیسات دریایی و همچنین تمامی گازهای خنثی تا دمای 110 درجه سانتی گراد می باشد. 

ویژگی های فنی شیر کشویی زبانه لاستیکی

با چرخش فلکه در جهت عقربه های ساعت، شیر بسته می شود
به دلیل الاستیکی بودن سطح زبانه با اعمال حداقل گشتاور، آب بندی مناسبی حاصل می شود
کلاهک سیر روی بدنه به وسیله پیچ های سر شش گوش بسته می شود و شیر به راحتی قابل سرویس در خط است
ماردون حول محور خود می چرخد و از بدنه خارج نمی شود
آب بندی مناسب از هر دو طرف به طور یکسان و مناسب انجام می شود
آب بندی ماردون توسط اورینگ انجام می شود
مهره ماردون از برنج مخصوص و مقاوم به سایش ساخته می شود

خرید قیمت شیر زبانه لاستیکی در قزوین

شرکت مهاب پلیمر راستین غرب عرضه کننده انواع شیر زبانه لاستیکی در قزوین با مناسب ترین قیمت و با بهترین مواد اولیه و کیفیت در خدمت مشتریان محترم می باشد.

  • مهاب پلیمر