فروش شیرآلات صنعتی

نمایندگی فروش شیرآلات صنعتی و فروش اتصالات پلی اتیلن

فروش شیرآلات صنعتی

نمایندگی فروش شیرآلات صنعتی و فروش اتصالات پلی اتیلن

۸ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شیر ویفری اهرمی قیمت

شیر ویفری اهرمی

آشنایی شیر پروانه ای با محور هم مرکز ( شیر پروانه ای بدون فلنج) ، شیر ویفری اهرمی چیست؟شیر پروانه ای بدون فلنج (شیر ویفری اهرمی ) به منظور قطع و وصل جریان طراحی شده است و بکارگیری آن به منظور کنترل جریان سیال تحت شرایط خاص مجاز می باشد که در صورت استفاده دائمی در شرایط کنترلی لازم است آسیب های ناشی از کاویتاسیون مد نظر قرار گرفته و در این خصوص با دفتر فنی مهندسی شرکت مهاب پلیمر مذاکره گردد.
 بدنه شیر ویفری اهرمی اغلب دارای طراحی بدون فلنج و فلنج دار بدنه باریک است ، به طور معمول ، سطح آب بندی بدنه به صورت یک لاینر الاستومری ، تولید و روی بدنه ی اصلی مونتاژ می گردد. لذا بدنه ی اصلی شیر در تماس مستقیم با سیال و در معرض شرایط مخرب سرویس نمی باشد .
افت این نوع از شیرها با توجه به فرم دیسک و طراحی بدنه آن بسیار پایین تر از دیگر انواع شیرهای پروانه ای بوده و همچنین اتصال شفت به دیسک در این شیر از نوع اتصال پین مخروطی یا اتصال به محور چند وجهی می باشد.
شرکت میراب شیر ویفری اهرمی را از سایزهای 20 تا 300 و از فشار 6 تا 16 بار تولید می کند جنس بدنه و دیسک این شیر از انواع چدن داکتیل ، فولاد ریختگری و استنلس استیل می باشد از شیر ویفری اهرمی برای نصب بین فلنجهایی استفاده می شود که استاندارد آنها ANSI DIN EN 1092 -1/CLASS #150  و ماکزیمم فشار آنها 16 بار باشد .
شیر ویفری اهرمی نیاز به واشر آب بندی ندارد و در صورت استفاده از واشر اب بندی عملکرد شیر دچار اختلال می شود ، لاستیک آب بندی شیر هم در داخل بدنه شیر و در دو طرفه بدنه شیر قرارد دارد و به راحتی قابل تعویض می باشد لازم به ذکر است که طراحی شیر ویفری به نحوی ست که پروانه شیر در موقعیت باز ، به طور کامل در وسط قرار دارد و بهترین شرایط ببرای گذر سیال با کمترین افت فشار را ایجاد می نماید.

شیر ویفری اهرمی قیمت

مزایای شیر ویفری اهرمی

•    قابلیت استفاده برای عبور آب خام ، آشامیدنی ، پساب و انواع سیالات پایه اسیدی ، بازی و دارای گرانروی متوسط
•    قیمت ارزان نسبت به سایر انواع شیرهای قطع و وصل
•    قابلیت کنترل محدود جریان عبوری
•    سرعت نسبتا بالای باز و بسته شیر خصوصا در زمان تجهیز به عملگر غیر دستی
•    وزن پایین
•    اشغال فضای کم در جانمایی خطوط لوله
•    افت فشار نسبتا پایین
•    سادگی در نصب و بهره برداری و تعمیرات
•    قابلیت نصب در کلیه خطوط عمودی و افقی
•    امکان نصب عملگرهای پنوماتیک و برقی

محدودیت های شیر ویفری اهرمی

•    باقی ماندن دیسک حتی در حالت کاملا باز در مسیر جریان سیال
•    محدودیت استفاده در فشار بالا
•    محدودیت تولید در ابعاد بزرگ
•    گشتاور عملکرد نسبتا زیاد
 

برچسب ها : شیر ویفری اهرمی قیمت ، شیر ویفری ، خرید شیر ویفری ، قیمت شیر ویفری ، شیر ویفری ارزان ، کاتالوگ شیر ویفری ، خرید شیر ویفری در کرج ، خرید شیر ویفری در تهران ، شیر ویفری ارزان ، مرکز فروش شیر ویفری ، قیمت ارزان شیر ویفری 

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

شیر ویفری قیمت

شیر ویفری اهرمی

شیر پروانه ای اهرمی نوعی از شیرآلات صنعتی می باشد که وظیفه اصلی آن قطع و وصل جریان می باشد ، گاهی اوقات ذکر می شود که شیر پروانه ای برای تنظیم جریان نیز استفاده می شود ولی بهتر است که بدانید اگر شیر پروانه ای را برای تنظیم جریان استفاده کنید می بایست خیلی از شرایط اعم از فشار سیال، سرعت سیال و … را مورد توجه قرار دهید زیرا در صورت عدم رعایت کردن مسائل مذکور موجب خوردگی و آشفتگی جریان خواهد شد که از عمر شیر پروانه ای می کاهد.

شیر ویفری قیمت

مشخصات فنی شیر ویفری 

پوشش رنگ:کلیه قطعات چدنی توسط رنگ اپوکسی پودری آبی RAL 5005) یا (RAL 5015 به روش الکترواستاتیکی پوشش داده می شوند.
کاربرد:از این شیر به منظور قطع و وصل سیال استفاده می گردد.با شرایط خاص ( سرعت های زیر ۱m/s ) می توان از این شیر به عنوان کنترل جریان استفاده نمود.متریال و درجه حرارت سیال با توجه به تنوع جنس لاستیک آببندی و جنس پروانه و پوشش رنگ قابل تامین می باشد.
مزایا :افت فشار اندکی را موجب می شود.آببندی از هر دو سمت پروانه به خوبی انجام می گیرد.لاستیک آببندی داخل بدنه به آسانی قابل تعویض می باشد.امکان نصب شیر در تمامی حالتها (عمودی، افقی، مایل ) وجود دارد.به منظور قطع و وصل و همچنین کنترل جریان سیال مناسب است.
 ضخامت کم شیر که مطابق با استاندارد ISO 5752 سری 20 و یا EN 558-1 سری 20 می باشد شیرهایی با وزن کم و ابعاد کوچک بوجود آورده که مشکلات نصب، انبار داری و حمل و نقل را به حداقل می رساند.
 مقطع U شکل لاستیک آببندی داخل بدنه شیر نیاز به واشر آببندی بین شیر و فلنج های مقابل را مرتفع می کند. و موجب عایق نمودن سیال از بدنه شیرمی گردد.
این شیر برای نصب به فلنج انتهای خط یا نصب بین فلنج هایی مناسب است که سوراخکاری آنها مطابق استاندارد ANSI CLASS #150 / DIN EN 1092- 1 بوده و فشارکاری سیستم تا فشار 16bar باشد. طراحی این شیر به گونه ای است که پروانه در موقعیت باز، کاملا در وسط قرار می گیرد و بهترین شرایط را برای عبور جریان با کمترین افت  فشار فراهم می کند.
لاستیک آببندی با فرم U ، داخل بدنه و دو طرف بدنه قرار گرفته و قابل تعویض است و آببندی مطمئنی را از هر دو سمت پروانه تامین می کند.

اجزای شیر پروانه ای اهرمی

از قسمت های مهم شیر پروانه ای می توان به بدنه، اهرم، ساقه و عملگر آن اشاره کرد. از قسمت های مهم دیگر شیر پروانه ای ویفری می توان به دیسک اشاره کرد که نقش اصلی را در تنظیم (در شرایط خاص) و توقف جریان دارد. جنس دیسک شیر پروانه ای به نوع کاربرد و سیال آن بستگی دارد.

جنس بدنه شیر پروانه ای بدون فلنج

بدنه شیرآلات پروانه ای موجود در این صفحه از نوع چدنی می باشد که با توجه به نوع سفارش دیسک آن می تواند از نوع برنجی ، استیل و … باشد .

انواع شیر پروانه ای اهرمی

شیر پروانه ای در انواع مختلفی طراحی میشود که عبارتند از : شیر پروانه ای ویفری ، شیر پروانه ای فلنج دار و شیر پروانه ای لاگ که این تقسیم بندی نوع اتصال آن را مشخص می کند . در این بین شیر پروانه ای ویفری کاربردی متداولتر دارد و به وسیله دو فلنج در یک خط لوله کشی نصب می شود.
 

برچسب ها : شیر ویفری قیمت ، شیر ویفری ، خرید شیر ویفری ، قیمت شیر ویفری ، شیر ویفری ارزان ، کاتالوگ شیر ویفری ، خرید شیر ویفری در کرج ، خرید شیر ویفری در تهران ، شیر ویفری ارزان ، مرکز فروش شیر ویفری ، قیمت ارزان شیر ویفری 

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

شیر فلکه زبانه لاستیکی قیمت

شیر ویفری اهرمی

شیر فلکه کشویی زبانه لاستیکی میراب در انواع دسته بلند و دارای سر فلکه چهار پهلو عرضه میشود. شیر فلکه کشویی زبانه لاستیکی دسته بلند برای مواقعی که باید شیر فلکه را در داخل زمین قرار دهید انتخاب مناسبی است زیرا قسمتی از آن در قسمت بالاتر نصب میشود و به این ترتیب میتوان به راحتی شیر کشویی زبانه لاستیکی را باز و بسته کرد. شیر فلکه کشویی زبانه لاستیکی با سر فلکه چهغار پهلو برای صنایعی مورد نیاز است که هر کسی اجازه باز کردن شیر کشویی را نداشته باشد. به این ترتیب فقط یک نفر میتواند با استفاده از آچار بزرگ برای باز کردن شیر کشویی زبانه لاستیکی اقدام کند.

شیر فلکه زبانه لاستیکی قیمت

طرز کار شیر فلکه کشویی زبانه لاستیکی

در صورتی که فلکه را به سمت راست بچرخانید محور و کش با هم بالا و پایین میشوند. با چرخاندن فلکه پیچ های محور و درپوش با هم درگیر شده و با هم به گردش در میایند. به طور کلی میتوان گفت فلکه شیر و درپوش با هم به صورت یکپارچه ساخته شده اند. انتهای محور شیر کشویی زبانه لاستیکی با کشو شیر به صورت یکپارچه ساخته شده است و اگر فلکه چرخانده شود کشو شیر به همراه محور بالا و پایین میشود و در نتیجه شیر فلکه کشویی چدنی زبانه لاستیکی باز و بسته میشود.

طراحی شیر کشویی زبانه لاستیکی

طراحی شیر کشویی زبانه لاستیکی میراب به گونه ای است که اگر ماردون در جهت عقربه های ساعت یا به سمت راست چرخانده شود شیر بسته شده و جریانی از آن عبور نخواهد کرد و اگر این شیر در خلاف جهت عقربه های ساعت یا به سمت چپ چرخانده شود سیالات اجازه عبور خواهند داشت و شیر باز میشود.

ابعاد و وزن شیر کشویی زبانه لاستیکی

در مهاب پلیمر شیر های کشویی زبانه لاستیکی در تمام ابعاد و در مدل های pn16  و pn10 موجود اند. شیر های کشویی زبانه لاستیکی در فروشگاه خانی از 2 اینچ شروع شده و تا 16 اینچ متغیر میباشند. در جدول های درج شده سایت میتوانید سایز های انواع شیر فلکه کشویی چدنی زبانع لاستیکی را مشاهده کرده و متناسب با کاربردتان بهترین را انتخاب کنید. همچنین میتوانید برای خرید انواع شیرآلات صنعتی و بهره مندی از مشاوره رایگان همکاران ما برای خرید بهترین و متناسب ترین شیرآلات با ما تماس بگیرید.

مشخصات شیر کشویی زبانه لاستیکی:

•    تمام سطوح زبانه با لاستیک EPDM یا NBR پوشش داده شده است
•    ماردون شیر از جنس فولاد زنگ نزن به صورت رولینگ و با دو عدد اورینگ آب بندی میشود
•    جنس مهره ماردون فسفر برنز CU-ZN35NIF45
•    آب بندی در پوش از طریق واشر لاستیکی NBR صورت میگیرد
•    پیچهای آلن از طریق درپوش مخصوص پوشش داده میشود
•    فلنجهای شیر طبق استاندارد دین شماره ۲۵۰۱ می باشد
•    محرک شیر میتواند مطابق درخواست دستی، قابل نصب در زیرزمین و یا مجهز به عملکرد برقی باشد
•    پوشش رنگ اپوکسی پودری به رنگ آبی به روش الکترواستاتیک طبق استاندارد DIN 30677
•    دارای دو عدد در پوش بر روی سطح جای واشر همراه با بسته بندی و کارتن پلاست
 

برچسب ها : شیر فلکه زبانه لاستیکی قیمت ، شیر فلکه زبانه لاستیکی ، خرید شیر فلکه زبانه لاستیکی ، قیمت شیر فلکه زبانه لاستیکی ، خرید شیر فلکه زبانه لاستیکی ، شیر آلات صنعتی ، قیمت شیرآلات صنعتی ، خرید شیرآلات صنعتی ، بهترین شیرآلات صنعتی ، شیر آلات صنعتی ارزان ، بهترین شیر آلات صنعتی ، شیر فلکه ارزان ، قیمت شیر ف 

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

هزینه شیر فلکه زبانه لاستیکی

شیر ویفری اهرمی

شیر کشویی زبانه لاستیکی با بهترین قیمت و کیفیت بالا در مجموعه مهاب پلیمر به مشتریان گرامی عرضه میگردد.
شیر کشویی زبانه لاستیکی با سایز 50 تا 300 میلیمترو فشار کاری 10 و 16 بار می باشد.
پوشش رنگ:کلیه قطعات چدنی توسط رنگ اپوکسی پودری آبی (RAL5015 یا RAL5005) به روش الکترواستاتیکی و با ضخامت ۲۵۰ میکرون پوشش داده می شوند.

هزینه شیر کشویی زبانه لاستیکی

زمینه های کاربرد شیر کشویی زبانه لاستیکی

قطع و وصل جریان در تامین آب، تصفیه خانه ها، فاضلاب، آبیاری، سد ها، موتور خانه ها، نیرو گاه ها و غیره. مورد استفاده برای سیالاتی چون آب آشامیدنی، فاضلاب، روغن، هوای فشرده و غیره تا دمای C °70.

ویژگی ها شیر کشویی زبانه لاستیکی

1.    طراحی شیر: مطابق استاندارد DIN 3352
2.    ابعاد فلنج شیر: مطابق استاندارد DIN 2501
3.    فاصله فلنج تا فلنج شیر: DIN 3202 – F4
4.    فشار تست هیدرو استاتیک: مطابق استاندارد DIN EN 12266-1
5.    حفاظت از خوردگی : پوشش کامل با رنگ پودری اپوکسی الکترو استاتیک آبی (RAL 5005) مطابق استاندارد   DIN 30677-T2.

جنس مواد شیر کشویی زبانه لاستیکی

-    بدنه و کلاهک: چدن خاکستری (GG25) برای PN10 و چدن داکتیل (GGG40) برای PN16
-    زبانه: هسته چدن داکتیل (GGG40) با روکش EPDM
-    محور: فولاد زنگ نزن (X20Cr13) یک راهه چپ گرد رولینگ شده مطابق استاندارد DIN 103
 سفارش شیر کشویی زبانه لاستیکی
-    کلاهک با روابط عملگر
-    قطعات لاستیکی از جنس NBR و سیلیکون برای دما های بالاتر
-    درپوش چهار پهلو (آچار خور محور)
-    سرفلکه پلاستیکی

طراحی شیر کشویی زبانه لاستیکی

در صورت چرخش ماردون در جهت گردش عقربه های ساعت، شیر کشویی بسته می شود و در جهت مخالف گردش عقربه های ساعت باز می شود .بعلت استفاده از زبانه لاستیکی، با اعمال حداقل گشتاور یک آببندی کامل ایجاد می گردد .

سایر محصولات شرکت مهاب پلیمر

-    خانواده شیرهای پروانه ای: پروانه ای فلنج دار، پروانه ای بدون فلنج، پروانه ای با عملگر هیدرولیک وزنه ای، پروانه ای بدنه باریک بدون فلنج با پروانه خارج از مرکز
-    خانواده شیرهای کشویی: کشویی زبانه لاستیکی، کشویی زبانه فلزی، چاقویی، کشویی تیغه ای
-    خانوداه شیرهای یکطرفه: یکطرفه وزنه ای، یکطرفه لولایی، یکطرفه سوپاپی فنردار، یکطرفه نازل دار، یکطرفه سوپاپ مکش، دریچه تخلیه.
-    خانواده شیرهای هوا: هوای دو محفظه دو روزنه، هوای تک محفظه دو روزنه، هوای فاضلابی، هوای اهرم دار، خلاء شکن
-    خانواده شیرهای کنترلی: کنترل اتوماتیک دیافراگمی ، گلوب ، سوزنی ، شیر تخلیه مخروط ثابت ، هالوجت ، غلافی
-    خانواده شیرهای آتش نشانی: آتش نشانی ایستاده ،آتش نشانی دفنی
-    خانواده صافی ها: صافی Y، صافی سبدی، صافی Tee، صافی یکسر فلنج
-    خانواده اتصالات: اتصالات قابل پیاده کردن F2 ، F1 ، انواع فلنج های تخت و لبه دار
-    تامین انواع عملگر: برقی، هیدرولیک، پنوماتیک، سیار
 

برچسب ها : هزینه شیر کشویی زبانه لاستیکی ، شیر فلکه زبانه لاستیکی ، خرید شیر فلکه زبانه لاستیکی ، قیمت شیر فلکه زبانه لاستیکی ، خرید شیر فلکه زبانه لاستیکی ، شیر آلات صنعتی ، قیمت شیرآلات صنعتی ، خرید شیرآلات صنعتی ، بهترین شیرآلات صنعتی ، شیر آلات صنعتی ارزان ، بهترین شیر آلات صنعتی ، شیر فلکه ارزان ، قیمت شیر 

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

شیر ویفری اهرمی

شیر ویفری

شیر فلکه زبانه لاستیکی

شیر ویفری پروانه ای pn10

شیر یکطرفه چدنی مهاب

شیر ویفری پروانه ای pn10

قیمت شیر ویفری پروانه ای مهاب

شیر پروانه ای نوعی شیر دیسکی دارای حرکت چرخشی به صورت ربع گرد است که برای توقف، تنظیم، شروع و کنترل جریان سیال استفاده می شود. دیسک در شیر پروانه ای معمولا دور یک محور می چرخد و مسیر سیال را مسدود می کند یا به آن اجازه عبور می دهد. به بیان دیگر، شیر پروانه ای دارای یک دیسک یا صفحه است که توسط یک میله در میانه یا پشت آن به بدنه وصل می شود. وقتی که شیر پروانه ای باز باشد، دیسک نود درجه می چرخد و مسیر عبور سیال را باز نگه می دارد. از لحاظ چرخش و باز کردن مسیر سیال یا بستن آن، شیر پروانه ای شبیه شیر توپی عمل می کند. 
شیر های پروانه ای بزرگ معمولاً به اصطلاح مجهز به گیربکس هستند که در آن دستگیره دستی توسط چرخ دنده ها به بدنه اصلی  وصل می شود. این کار عملکرد شیر را ساده می کند ، اما با هزینه و سرعت بیشتر بوده است.برای خرید شیر پروانه ای با ما در مهاب پلیمر راستین غرب تماس حاصل نمایید و بهترین شیر آلات صنعتی را خریداری نمایید.

قیمت شیر ویفری پروانه ای مهاب

کاربرد شیر پروانه ای

از شیر پروانه ای می توان برای کنترل و یا قطع و وصل جریان استفاده نمود. با یک طرح خوب برای دیسک آنها، می توان ظرفیت شیر پروان های را تا حد یک شیر کشویی در حالت کاملا باز افزایش داد. در سازه این شیرها  از جنس های متنوع و مختلفی استفاده می کنند. همچنین شیر پروانه ای تقریباً با هر نوع سیالی سازگاری دارند.

خرید شیر پروانه ای ویفری 

یکی از ساده‌ترین شیرهایی که کاربرد صنعتی آن در واحدهای نفت و پتروشیمی متداول است شیر صنعتیی پروانه‌ای است. ساختمان آن از یک بدنه معمولی و یک صفحه مدور که تقریباً در وسط قرار دارد تشکیل شده است. این صفحه حول میله‌ای در حدود °90 می گردد و بوسیله اهرمی به قسمت حرکت دهنده شیر وصل می‌باشد. این محرک ممکن است دستی یا بوسیله فشار هوا یا برق باشد.این نوع از شیرهای قطع و وصل که به نام شیر پروانه ای بدون فلنج شناخته شده اند بین دو فلنج نصب می شوند مدل لاگ این شیرها جهت نصب در انتهای خط نیز استفاده می شوند. ما در مهاب پلیمر راستین غرب نمایندگی فروش انواع شیرآلات صنعتی می باشیم . یکی از متداول ترین انواع شیرآلات صنعتی،شیر پروانه ای ویفری می باشد برای خرید شیر پروانه ای ویفری با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.
شیر پروانه ای یک شیر دوار چرخشی است که برای توقف، تنظیم و راه اندازی جریان استفاده می شود. شیر پروانه ای یک نوع از شیر ها است، که به سرعت باز و بسته می شوند. چرخش 90 درجه از دسته می تواند به طور کامل دریچه را بسته و یا باز کند. به طور معمول، آنها در سیستم هایی استفاده می شوند که بسته شدن مثبت لازم نیست. شیر های بزرگ پروانه ای معمولا به گیربکس مجهز هستند که این نیرو را کاهش می دهد اما در عین حال سرعت عملیات را نیز کاهش می دهد. این نوع شیر باید در موقعیت باز نصب شود.

شیر ویفری اهرمی

برچسب ها : قیمت شیر ویفری پروانه ای مهاب ، قیمت شیر ویفری 8 اینچ ، خرید شیر ویفری 8 اینچ ، فروش شیر ویفری 8 اینچ ، مرکز فروش شیر ویفری 8 اینچ ، شیر ویفری ارزان ، مرکز فروش شیر ویفری ، بهترین شیر ویفری ، خرید شیر ویفری ، قیمت شیر ویفر ، شیر ویفری ارزان 

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

شیر یکطرفه دریچه ای مهاب پلیمر

شیر ویفری اهرمی

شیر ویفری

شیر فلکه زبانه لاستیکی

شیر ویفری پروانه ای pn10

شیر یکطرفه چدنی مهاب

شیر ویفری پروانه ای pn10

قیمت شیر ویفری پروانه ای مهاب

در کلیه خطوط حامل سیالات مایع و گازی نیاز به بخشی است که از جریانهای برگشتی از سیال یا گاز جلوگیری میکنند.
این امر به این دلیل است که برگشت آن باعث ایجاد اختلال در شبکه می شود،عملکرد این شیر فقط توسط سیال بوده در تمامی شیر های یکطرفه بر روی آن جهت عبور جریان را مشخص میکنند.

شیر یکطرفه دریچه ای مهاب پلیمر

شیر یکطرفه دریچه ای

شیر یکطرفه دریچه ای یا چک ولو دریچه ی CHECK VALVE SWING TYPE یک مدل از شیر یکطرفه می باشد که مجرابند آن به شکل دیسک لولایی به بدنه پیچ شده است و با فشار سیال در مسیر ورود بالا و در مسیر برگشت پایین می آید.

فروش شیر یکطرفه دریچه ای

فروش این محصول در شرکت راد پایپ در با نوع اتصال دنده ای از سایز ۱.۲ تا ۳ اینچ و با نوع اتصال فلنجی از سایز ۲ اینچ تا ۲۴ اینچ با فشار های کاری مختلف با ارائه سرتیفیکت عرضه می شود.

انواع چک ولو دریچه ای

انواع چک ولو دریچه ای را می توان بر اساس جنس بدنه و تریم (چدن، فولاد، استیل با گرید های مختلف، برنج، برنز و غیره) و بر اساس نوع اتصال (دنده ای، فلنجی، جوشی) برای فشار های کاری مختلف و سیال های مختلف دسته بندی می شوند.

شیر  یک طرفه دریچه ای چدنی

از این محصول که با جنس بدنه چدن معمولی GG25 و چدن نشکن GGG40 و با دیسک از جنس چدن نشکن و زبانه با رینگ پوشش کرم یا استیل یا برنز یا لاستیک و غیره برای کاربری مختلف و برای سیال آب سرد و گرم با فشار کاری 10 تا 16 بار مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت شیر یکطرفه دریچه ای

قیمت شیر یک طرفه مدل دریچه ای برای جنس های چدن، فولاد، استیل، برنج، برنز و حتی برای نوع اتصال دنده ای یا فلنجی و کلاس کاری متفاوت می باشد و هر کدام از این پارامترها در قیمت نهایی محصول تاثیر گذار می باشند، که در ادامه قیمت جنس ها و مدل های مختلف شرح داده می شود.

قیمت شیر یکطرفه دریچه ای چدنی

قیمت برای شیر یک طرفه مدل دریچه ای با جنس بدنه چدن نشکن GGG40 با آببند از جنس لاستیک برای فشار کاری 16 بار با نوع اتصال فلنجی PN16 ساخت کشورایران می باشد.

چک ولو دریچه ای فولادی

چک ولو دریچه ای از جنس بدنه فولاد و معمولا با دو گرید A216 GR.WCB یا A105 با سه نوع اتصال دنده ای، فلنجی، جوشی برای فشارهای کاری مختلف استفاده می شود که یکی از پر مصرف ترین آن چک ولو دریچه ای فولادی کلاس 150 می باشد.

قیمت شیر یک طرفه دریچه ای کلاس ۱۵۰

جنس بدنه فولاد ریخته گری شده با گرید A216 WCB با تریم پوشش داخلی 13 درصد کرم و مدل دریچه ای برای فشار کاری 16 بار با نوع اتصال فلنجی کلاس 150 و ساخت کشور چین می باشد.

چک ولو دریچه ای فولادی

چک ولو دریچه ای از جنس بدنه فولاد و معمولا با دو گرید A216 GR.WCB یا A105 با سه نوع اتصال دنده ای، فلنجی، جوشی برای فشارهای کاری مختلف استفاده می شود که یکی از پر مصرف ترین آن چک ولو دریچه ای فولادی کلاس 150 می باشد.

شیر فلکه زبانه لاستیکی

برچسب ها : شیر یکطرفه دریچه ای مهاب پلیمر ، شیر یکطرفه دریچه ای چدنی ، قیمت شیر یکطرفه دریچه ای چدنی ، فروش شیر یکطرفه دریچه ای چدنی ، کاربردشیر یکطرفه دریچه ای چدنی ، قیمت خرید شیر یکطرفه دریچه ای چدنی ، خرید شیر یکطرفه دریچه ای چدنی ، شیر یکطرفه دریچه ای چدنی مهاب ، شیر یکطرفه دریچه ای چدنی مهاب پلیمر ، مهاب پلیمر ، فروش شیرآلات ، شیرآلات ، خرید شیرآلات 

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

شیر ویفری اهرمی

شیر ویفری

شیر فلکه زبانه لاستیکی

شیر ویفری پروانه ای pn10

شیر یکطرفه چدنی مهاب

لیست قیمت شیر الات افروز

شیرآلات وسایلی  هستند که به منظور کنترل و مهار کردن جریان سیالات مورد استفاده قرار می گیرند. شیرآلات در صنایع گوناگون از جمله صنایع پتروشیمی، صنایع داروسازی و غذایی، نیروگاه ها و پالایشگاه ها و… کاربرد فراوانی دارند. شیرآلات در جنس های چدنی، استیل، برنجی و برنزی تولید می شوند و هر جنس با توجه به کاربرد شیرآلات استفاده می شود. شیرآلات دارای انواع گوناگونی هستند. یکی از انواع شیرآلات، شیر فلکه می باشد. شیر فلکه کشویی به شیرهایی گفته می شود که برای قطع و وصل جریان استفاده می شود .
این نوع شیرها قابلیت چرخش ساعتگرد و پاد ساعتگرد  را دارا می باشند که از این طریق عمل باز و بسته شدن انجام می شود.
در صنعت بیشترین کاربرد ها مختص به شیر فلکه کشویی فلزی و شیر فلکه کشویی زبانه لاستیکی می باشد.  این شیر ها کاربرد وسیعی در صنعت آب و فاضلاب دارند. شیر فلکه ها دستگاه های مکانیکی هستند که جریان و فشار مایعات ، گاز ها و دوغاب درون یک سیستم را کنترل می کنند. آنها همچنین به عنوان تنظیم کننده شناخته می شوند و کاربرد های گسترده ای دارند. دریچه ها از نظر اندازه، طراحی و عملکرد بسیار متفاوت هستند. روش های مختلفی وجود دارد که می توان برای طبقه بندی آنها از جمله مکانیسم کنترل و عملکرد شیر استفاده کرد.

لیست قیمت شیر الات افروز

کاربرد شیر فلکه افروز

شیرفلکه ها بخشی از استفاده های روزمره هستند و می توانند عملکرد های متفاوتی را انجام دهند.
سه کاربرد رایج از شیر فلکه ها شامل : توقف و شروع جریان ،جریان پرتاب (کنترل) و کنترل جریان غیر قابل بازگشت می باشد.
از کاربرد های شیر فلکه صنعتی می توان به این موضوع اشاره کرد که استفاده از آن ها در مکان هایی که انتظار می رود جریان سیال را به طور کامل باز یا بسته نمایند.
یکی از خواص این شیر کم بودن افت فشار در طول آن می باشد. به همین دلیل در سر راه لوله های با طویل از شیر فلکه صنعتی استفاده می شود.

نحوه ی عملکرد شیرفلکه افروز

شیر فلکه ها در طرح ها ،انواع و مدل های گوناگونی با طیف گسترده ای از کاربرد های صنعتی وجود دارند.همه ی شیر فلکه بنا بر کاربرد های تعریف شده برایشان ، عمل می کنند.صرف نظر از نوع آن ، تمام دریچه ها دارای قطعات اساسی شامل بدنه ، درپوش ، برش (عناصر داخلی) ، محرک و بسته بندی هستند.
شروع و توقف جریان
جریان را کاهش یا افزایش می دهد
کنترل کردن جهت جریان
تنظیم جریان یا فشار
رها کردن سیستم لوله از فشار خاص

شرکت مهاب پلیمر راستین غرب

شرکت مهاب پلیمر راستین غرب نمایندگی شیرآلات صنعتی افروز در کرج می باشد یکی از پرکاربردترین شیرآلات صنعتی می توان به شیر فلکه افروز اشاره کرد. شما عزیزان می توانید برای خرید شریر فلکه افروز در قزوین با مشاوران ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین شیرآلات صنعتی در قزوین را خریداری نمایید. با ما در این مجموعه همراه باشید تا کیفیت واقعی شیرآلات صنعتی را به شما نشان دهیم.شیرفلکه های زبانه لاستیکی افروز که تولید داخل میباشد با توان مهندسین همین مرزو بوم ساخته شده و تلاش بر این بوده این نوع شیر باقیمت و کیفیت مناسب نسبت به شیرهای دیگر دست مشتری های عزیز برسد. مادر فروشگاه مهاب پلیمر در تلاشیم این محصولات را با مناسب ترین قیمت دست مشتری برسانیم.

شیر فلکه زبانه لاستیکی

برچسب ها : لیست قیمت شیر الات افروز ، لیست قیمت شیرآلات افروز ، شیرآلات صنعتی ، خرید شیرآلات صنعتی ، قیمت شیرآلات صنعتی ، شیرآلات صنعتی ارزان ، خرید شیرآلات افروز ، قیمت شیرآلات افروز 

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

لیست قیمت شیر مهاب

شیر ویفری اهرمی

شیر ویفری

شیر فلکه زبانه لاستیکی

شیر ویفری پروانه ای pn10

شیر یکطرفه چدنی مهاب

همان طور که همه ما می‌دانیم شیرآلات وظیفه قطع و وصل و تنظیم جریان  را به عهده دارند.
بر همین اساس یکی ار پرکاربردترین اقلام صنعتی محسوب می‌شوند و در صنایع بسیاری کاربرد دارند.
طبیعتاً زمانی که کاربرد این محصولات زیاد است، بسیاری از افراد برای استفاده از آن، اول به سراغ کیفیت و قیمت آن می‌روند.
درمقاله لیست قیمت شیر الات مهاب همراه ما باشید تا با این محصولات بیشتر آشنا شوید و از قیمت آنها مطلع شوید.

لیست قیمت شیر الات مهاب

مزایای شیرآلات چدنی

گرافیت و چدن از موارد مورد استفاده در شیرآلات صنعتی محسوب می‌شوند، که این شیرآلات را در برابر شرایط سخت مقاوم کرده و همچنین کمتر دچار فرسودگی و ساییدگی می‌شوند.
از شیرآلات چدنی در تاسیسات و بخار آب هم استفاده می‌شود، زیرا علاوه بر قیمت مناسب، این محصولات دارای مشخصات کیفی خوبی می‌باشند.
با توجه به نوسانات قیمت، از گذاشتن قیمت در این مطلب معذوریم، شما می‌توانید برای دریافت قیمت‌های به روز شده با شماره‌هایی که در سایت ذکر شد تماس حاصل نمایید.

شیر فلکه کشویی زبانه لاستیکی مهاب

شیر فلکه های کشویی یکی از پر کاربرد ترین محصولاتی می باشند که در صنعت استفاده می شوند. این محصول برای قطع و وصل جریان دارای یک دیسک یا زبانه است. این زبانه ها با استفاده از فلکه یا اهرم قرار داده شده بروی شیرفلکه حرکت می کند. شیر فلکه های چدنی دارای زبانه های پلاستیکی و فلزی هستند. با توجه به نوع کاربری شما می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. 

مشخصات فنی شیر فلکه زبانه لاستیکی مهاب

•    تولید شده برای فشار کاری ۱۰ بار و ۱۶ بار با عنوان PN10 و PN16
•    سایز تولید این شیرآلات از ۵۰ تا ۳۵۰ با عنوان DN50 تا DN350 موجود است.
•    مواد بدنه این شیر فلکه از چدن داکتیل درجه ۱ ساخته شده است.
•    جنس محور از استنلس استیل یا فولاد ضد زنگ ساخته شده است که عمر آن را هنگام استفاده سیال بسیار زیاد می کند.
•    جنس زبانه شیر فلکه مهاب از چدن داکتیل با روکش پلیمر EPDM ساخته شده است که باعث افزایش عمر آن شده است.
•    شما می توانید از این شیر فلکه برای دمای بین ۱۰ تا ۸۰ درجه سانتیگراد استفاده نمایید.
•    رنگ این شیرآلات از اپوکسی پودری تشکیل شده است که به روش الکترواستاتیک روی آن پوشانیده شده است.

مزایای استفاده از شیر فلکه مهاب

•    عمر بالا و عدم نیاز به سرویس شیر برای مدت طولانی از مزیت های اقتصادی این محصول است.
•    این محصول هنگام استفاده از هر دو طرف دارای آببندی کامل است.
•    شیر فلکه کشویی مهاب بر اساس استاندارد DIN طراحی و ساخته شده است.
•    این محصول دارای نشان استاندارد ایران به شماره ۷۹۲۵-۷۷۳۶۵۵ است که نشان اعتبار و کیفیت آن است.
•    شیر فلکه کشویی مهاب گواهی های مورد نیاز آب و خاک را برای این محصول کسب کرده است.

کاربرد اصلی شیر فلکه زبانه لاستیکی

•    استفاده برای سیالات غیر اسیدی
•    مصارف استفاده در آب و فاضلاب در دمای ۱۰ تا ۸۰ درجه سانتیگراد
•    قطع و وصل جریان برای سیستم های خنک کننده با استفاده از آب

شیر ویفری اهرمی

برچسب ها : لیست قیمت شیر الات مهاب ، قیمت شیرآلات مهاب ، شیرآلات صنعتی ، خرید شیرآلات صنعتی ، قیمت شیرآلات صنعتی ، شیرآلات صنعتی ارزان ، خرید شیرآلات مهاب ، قیمت شیرآلات مهاب 

  • مهاب پلیمر