فروش شیرآلات صنعتی

نمایندگی فروش شیرآلات صنعتی و فروش اتصالات پلی اتیلن

فروش شیرآلات صنعتی

نمایندگی فروش شیرآلات صنعتی و فروش اتصالات پلی اتیلن

۹ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شیرآلات صنعتی 

خرید شیرآلات صنعتی

شیر وسیله ای مکانیکی است برای بستن یا به عبارت دیگر تغییر دادن فشار جریان مایع عبوری از آن. عمل تنظیم یک شیر با حرکت عنصر دریچه‌ای شکل (اشکال کروی، سماوری، کشویی، دیسکی و غیره می‌باشد

اجزای تشکیل دهنده شیرآلات صنعتی 

همه ما می دانیم که شیرهای صنعتی با توجه به مصارف مختلف آن ها در صنایع گوناگون از جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

شیر ویفری اهرمی

فروش شیر ویفری اهرمی با شرایط ویژه

شرکت مهاب پلیمر در نظر دارد با لحاظ دادن تخفیفات ویژه در فروش شیر آلات ویفری اهرمی ، خدمات  ویژه ای به شما مشتریان گرامی در کل کشور ارائه دهد. این مجموعه تولیدی مدت محدودی تخفیف ویژه ای را برای شیر ویفری اهرمی در ایران در نظر گرفته است.

مزایای شیر ویفری اهرمی

از مزایای این شیر فلکه این است که لاستیک آب بندی داخل بدنه آن قابل استفاده می باشد. امکان نصب شیر ویفری اهرمی در تمامی حالت ها به صورت عمودی، افقی و مایل وجود دارد. از دیگر مزایای شیر ویفری اهرمی این است که این شیر ویفری برای قطع و وصل و همچنین کنترل جریان سیال مناسب ترین و بهترین انتخاب می باشد. 

از شیر ویفری برای برقراری بین دو فلنج در خط لوله استفاده می شوند، که مابین دو فلنج قرار می گیرند وچهار پیچ بسته می شود. شیرهای ویفری معمولا در سایزهای کوچک تر از دوازده اینچ تولید می شود. این نوع شیر ویفری از جنس های آلومینیوم، استیل، فولاد، چدن و ... تولید می شود.

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

شیر ویفری اهرمی 

فروش با تخفیفات ویژه شیر ویفری اهرمی

شرکت مهاب پلیمر در نظر دارد با لحاظ دادن تخفیفات ویژه در فروش شیر آلات ویفری اهرمی ، خدمات  ویژه ای به شما مشتریان گرامی در کل کشور ارائه دهد. این مجموعه تولیدی مدت محدودی تخفیف ویژه ای را برای شیر ویفری اهرمی در ایران در نظر گرفته است. لطفا جهت استعلام قیمت شیر پروانه ای فلنجی، شیر ویفری گیربکس دار، قیمت شیر پروانه ای ۵ اینچ، شیر پروانه ای چدنی بدون فلنج با شماره های مندرج شده در صفحه تماس حاصل فرمایید.

شیر ویفری پروانه ای اهرمی 

شیر پروانه ای در صنعت گاز و نفت بیشترین کاربرد را دارد که برای تنظیم جریان سیال استفاده می شود . در شیر پروانه ای ویفری میله ای به عنوان محور قرار دارد که دیسک حول این محور 90 درجه در حال گردش می

به طور کلی آن چه بر قیمت شیر پروانه ای ویفری اهرمی تاثیر می گذارد جنس دیسک این محصول و برند تولید کننده آن می باشد . قیمت شیر پروانه ای اهرمی با دیسک فولادی متفاوت است . همچنین سایز شیر ویفری نیز در قیمت شیر پروانه ای ویفری اهرمی تاثیر گذار است.

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

شیر ویفری اهرمی 

تخفیف ویژه شیر ویفری اهرمی

تخفیف ویژه شیر ویفری اهرمی  در شرکت مهاب پلیمر به مدت محدود با بهترین کیفیت ساخت در سراسر کشور امکان پذیر است

شرکت مهاب پلیمر یکی از تخفیفاتی که در کالاهای خود لحاظ کرده تخفیف ویژه شیر ویفری اهرمی می باشد. این شرکت آماده ارسال سفارشات شما مشتریان محترم به کل کشور می باشد.

لیست قیمت 1402

شیر پروانه ای ویفری چدنی

بدنه این شیر ویفری از چدن ساخته شده و دیسک آن از جنس چدن نشکن می باشد.

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

شیر کشویی زبانه لاستیکی

قیمت شیر کشویی 100

قیمت شیر کشویی 100 در شرکت مهاب پلیمر با بهترین کیفیت به صورت اقتصادی عرضه می شود. این مجموعه صنعتی با کادری مجرب و متخصص  تولید کننده انواع شیرآلات مانند شیر کشویی 100 می باشد.

شیر کشویی زبانه لاستیکی 100 

شیرکشویی در دو نوع زبانه لاستیکی و  زبانه فلزی تولید می گردد. شیر کشویی زبانه لاستیکی قطر 100 یکی از پرکاربردترین نوع شیرآلات در زمینه صنعت ( به خصوص آب آشامیدنی ) و همچنین سیالاتی که در دمای کمتر از هشتاد درجه سانتیگراد دارند می باشد. شیر کشویی زبانه لاستیکی با هسته چدنی جهت آب بندی بهتر تولید می گردد. 

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

شیر کشویی زبانه لاستیکی

شیرهای کشویی زبانه لاستیکی

شیر کشویی زبانه لاستیکی را می توانید از مجموعه مهاب پلیمر راستین غرب با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت مرغوب خریداری نمایید.
این مجموعه محصولات خود را تضمین کیفیت می نماید.
شیر کشویی زبانه لاستیکی یا شیر فلکه زبانه لاستیکی را از عموما از جنس چدن داکتیل با روکش EPDM تولید می نمایند.
استفاده از روکش EPDM و جنس چدن این محصول آن را در برابر زنگ زدگی، خوردگی، گرما، سرما،رطوبت و انواع تغییرات آب و هوایی مقاوم کرده است.
این شیرآلات به شیرآلات on/off معروفند و جهت قطع و وصل جریان سیالات غیر اسیدی و مایعات مورد استفاده قرار می گیرند و به صورت کاملا باز یا بسته مورد استفاده قرار می گیرند
به طور کلی نیز این شیرهای کشویی زبانه لاستیکی از لحاظ سایز به دو دسته تقسیم می گردند:
شیر کشویی زبانه لاستیکی F4
شیر کشویی زبانه لاستیکی F5
شیرهای کشویی زبانه لاستیکی با توجه به ویژگی ها و مزایایی که دارند می تواند در صنایع و مصارف مختلف به کار روند از جمله:
سیستم تاسیسات ساختمانی در موتورخانه ها و بخش های یوتیلیتی پروژه های صنعتی
سدها
نیروگاه ها
تصفیه خانه ها
صنعت نفت

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

شیر صافی چدنی

قیمت شیر صافی چدنی در اشتهارد

جهت دریافت قیمت شیر صافی چدنی در اشتهارد در مجموعه مهاب پلیمر راستین غرب می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.
شیر صافی چدنی از فلز آلیاژ چدن داکتیل ساخته می گردد و دارای یک توری استیل می باشد.
توری استیل جهت جداسازی اشیا مورد استفاده قرار می گیرد و از ورود اشیا به درون جریان سیال جلوگیری می نماید.
توری این صافی ها را از استیل تولید می نمایند زیرا این محصول همیشه داخل آب قرار دارد و در معرض پوسیدگیست و جنس استیل این محصول سبب مقاومت و طول عمر این محصول می گردد.
این توری ها نیز قابل پاکسازی و شستشو می باشند.

شیر صافی چدنی دارای ویژگی هایی می باشد که از جمله آن ها می توان به قابلیت نصب آسان این محصول،عمر طولانی شیر صافی چدنی، توری استیل مقاوم در برابر پوسیدگی و قابلیت تعویض توری شیر صافی چدنی و... اشاره نمود.

 

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

شیر کشویی زبانه لاستیکی افروز

 قیمت شیر کشویی افروز در تبریز

جهت دریافت قیمت شیر کشویی افروز در تبریز یا قیمت شیر کشویی زبانه لاستیکی افروز، همین حالا می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با متخصصین مجرب مجموعه مهاب پلیمر راستین غرب تماس حاصل نمایید.
شیرکشویی افروز که در دسته شیرآلات صنعتی قرار دارد به شیرآلات on/off  معروف است و جهت قطع و وصل جریان به کار برده می شود و در حالت  کاملا باز یا کاملا بسته مورد استفاده قرار می گیرد و در حالت کاملا بسته آب بندی کامل را دارا می باشد
جهت کنترل فشار یا جریان از شیر کشویی افروز نباید استفاده گردد.
شیر کشویی افروز از جنس چدن داکتیل می باشد و در دو سایز F4  و F5  با توجه به نیاز مصرف کنندگان تولید می گردد .
در صورت استفاده از این محصول از مزایایی بر خوردار می گردید که از جمله این مزایا می توان به موارد زیر به عنوان مثال اشاره نمود:
آب بندی کامل در هر دو طرف در صورت بسته بودن شیر کشویی افروز
دارای تاییدیه از آب و خاک
باز و بسته شدن آسان شیر کشویی  افروز
مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

شیرکشویی زبانه لاستیکی افروز

شیرکشویی زبانه لاستیکی افروز در کرمان

شیرکشویی زبانه لاستیکی افروز در کرمان را می توانید از مجموعه مهاب پلیمر راستین غرب خریداری نمایید.
مجموعه مهاب پلیمر راستین غرب نمایندگی انحصاری شیرآلات صنعتی افروز می باشد.
شیر کشویی زبانه لاستیکی افروز می تواند در سایز ها و ابعاد گوناگون تولید گردد تا بتواند پاسخگوی نیاز صنایع و مصرف کنند گان گوناگون باشد.
شیر کشویی زبانه لاستیکی افروز از نظر سایز به به دو دسته شیر کشویی زبانه لاستیکی F4 و شیر کشویی زبانه لاستیکی F5 تقسیم می شود.
همچنین این محصول با توجه به نیاز مصرف کنندگان و صنایع گوناگون در ابعاد مختلف تولید می شود که به طور معمول در اندازه های 50 میلی متر الی 300 میلی متر تولید می گردد.
مقاومت در برابر سرما، گرما، رطوبت، زنگ زدگی، خوردگی، مقاومت بالا در برابر انواع تغییرات آب و هوایی (محصول به راحتی دچار انبساط و انقباض نمی گردد) ، آب بندی کامل، سهولت باز و بسته شدن از ویژگی های شیرکشویی زبانه لاستیکی افروز می باشد.

  • مهاب پلیمر