فروش شیرآلات صنعتی

نمایندگی فروش شیرآلات صنعتی و فروش اتصالات پلی اتیلن

فروش شیرآلات صنعتی

نمایندگی فروش شیرآلات صنعتی و فروش اتصالات پلی اتیلن

۱۰ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شیر کشویی زبانه فلزی و لاستیکی

شیر کشویی زبانه لاستیکی در اهواز

شیر کشویی زبانه لاستیکی در اهواز، در شرکت بازرگانی مهاب پلیمر راستین غرب، با استفاده از متریال باکیفیت و مرغوب در ساخت، با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه انجام می شود.
مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره با کارشناسان، دریافت اطلاعات لازم و ثبت انواع سفارش با شماره تلفن های مندرج در سایت، تماس حاصل نمایند.
 

شیر کشویی زبانه لاستیکی

شیر کشویی زبانه لاستیکی به نوعی از شیر ها می گویند که در جهت قطع و وصل و جریان انواع سیالات مانند اسید ها، باز ها و آب مورد استفاده قرار می گیرند.
در شیر کشویی زبانه لاستیکی، جریان سیالات به وسیله افت فشار انجام می شود.
برای ساخت این نوع شیر ها از چدن استفاده می کنند.

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

شیر کشویی زبانه فلزی و لاستیکی

قیمت شیر کشویی زبانه فلزی در اهواز

قیمت شیر کشویی زبانه فلزی در اهواز، در شرکت بازرگانی مهاب پلیمر راستین غرب، با استفاده از متریال بسیار عالی و مرغوب در ساخت، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
مشتریان محترم می توانند برای دریافت اطلاعات لازم در این زمینه، مشاوره با کارشناسان و ثبت انواع سفارش با شماره تلفن های درج شده در سایت، تماس حاصل نمایند.
 

شیر کشویی زبانه فلزی

شیر کشویی زبانه فلزی به نوعی از شیر ها گفته می شود که برای قطع و وصل و عبور انواع سیالات با دمای کمتر از هشتاد درجه سانتیگراد مورد استفاده قرار می گیرد.
مهم ترین نکته در استفاده از این نوع شیر ها این است که، یا به طور کامل بسته می شود و یا به طور کامل باز می شوند، به همین دلیل امکان ایجاد فشار کم یا زیاد در طول مسیر این نوع شیر ها وجود نخواهد داشت و در نتیجه، در مسیر لوله
کشی و برای کنترل فشار، از این نوع شیر ها استفاده نمی شود.

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

شیر یکطرفه دریچه ای

قیمت شیر یکطرفه چدنی فلنج دار

قیمت شیر یکطرفه چدنی فلنج دار، در شرکت بازرگانی مهاب پلیمر راستین غرب با توجه به استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.
مشتریان عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات لازم، مشاوره با متخصصان و ثبت انواع سفارشات با شماره تلفن های درج شده در سایت، تماس حاصل نمایند.
 

شیر یکطرفه چدنی فلنج دار

شیر یکطرفه چدنی فلنج دار برای جلوگیری از برگشت انواع سیالات مورد استفاده قرار می گیرد و وظیفه دارد تا از جریان سیالات به یک جهت، مطمئن گردد، در این نوع شیر در جهت جلوگیری از برگشت سیالات از یک دیسک استفاده می کنند.
معمولا برای ساخت شیر یکطرفه چدنی فلنج دار از چدن داکتیل نشکن استفاده می شود.

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

آچار پلی اتیلن

قیمت آچار پلی اتیلن

قیمت آچار پلی اتیلن، در شرکت بازرگانی مهاب پلیمر راستین غرب، با توجه به استفاده از متریال عالی و با کیفیت، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
مشتریان محترم می توانند برای دریافت اطلاعات لازم، مشاوره با کارشناسان و ثبت انواع سفارش با شماره تلفن های درج شده در سایت، تماس حاصل نمایند.

آچار پلی اتیلن

آچار پلی اتیلن به نوعی از انواع آچار ها گفته می شود که در جهت جلوگیری از نشت آب استفاده می شوند، این نوع آچار ها برای باز و بسته کردن اتصالات پیچی پلی اتیلن مورد استفاده قرار می گیرند.
این اتصالات پیچی می توانند شامل مواردی مانند سه راه، زانو، سه راه تبدیل، اتصال فلنج دار، در پوش انتهایی و رابط باشند.
جنس مورد استفاده برای ساخت آچار پلی اتیلن، از آلومینیوم می باشد که به عنوان آلیاژی شناخته می شود که نوع پوشش آن از رنگ الکترواستاتیک استفاده شده است.

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

شیر فشار شکن

قیمت فشار شکن چدنی در هشتگرد

قیمت فشار شکن چدنی در هشتگرد، در شرکت بازرگانی مهاب پلیمر راستین غرب، با توجه به استفاده از متریال عالی در ساخت، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره با کارشناسان، دریافت اطلاعات لازم در این زمینه و ثبت سفارش محصول مورد نظر، با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس حاصل نمایند. 

فشار شکن چدنی

انواع فشار شکن های چدنی با استفاده از شیوه اتوماتیک در کارکرد خود برای تبدیل فشار زیاد ورودی به فشار کم و ثابت، به عنوان پرکاربرد ترین و ساده ترین شیرآلات چدنی شناخته می شود.
شیر آلات فشار شکن چدنی توسط قطع جریان آب، در زمانی که جریان ورودی آب کم می باشد، از انباشته شدن فشار استاتیک جلوگیری می کنند، به طور کلی این شیرها می توانند میزان باز شدن شیر اصلی جریان را تغییر داده و تنظیم نمایند.

تقسیم بندی انواع فشار شکن چدنی

این نوع شیر ها از نظر روش عملکرد به دو دسته زیر تقسیم می شوند.

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

شیر کشویی زبانه فلزی و لاستیکی

فروش شیر فلکه کشویی زبانه فلزی

فروش شیر فلکه کشویی زبانه فلزی، با طراحی و تولید توسط شرکت بازرگانی مهاب پلیمر راستین غرب، با استفاده از متریال عالی در ساخت، دارای قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
مشتریان محترم می توانند جهت دریافت اطلاعات لازم در این زمینه، مشاوره با کارشناسان و ثبت سفارش، با شماره تلفن های درج شده در سایت، تماس حاصل فرمایند.

شیر فلکه کشویی زبانه فلزی

شیر فلکه کشویی زبانه فلزی به نوعی از شیر ها گفته می شود که برای عبور انواع سیالات مانند آب و سیالات متنوعی که دارای دمایی کمتر از هشتاد درجه سانتیگراد هستند، در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.
ویژگی خاص این شیر ها در این است که یا به صورت کامل بسته می شوند و یا به طور کامل باز می شوند، به همین دلیل امکان تغییر فشار به مقدار کم یا زیاد در مسیر این شیر ها وجود ندارد و در نتیجه در طول مسیر لوله کشی از این مدل شیر ها برای کنترل فشار استفاده نمی شود.

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

 آچار پلی اتیلن

آچار پلی اتیلن

در این مقاله به بررسی کارایی آچار پلی اتیلن، انواع آن و موارد کاربرد آن در صنعت، می پردازیم.

آچار های پلی اتیلن به عنوان یکی از ابزار های مهم در جلوگیری از نشت آب مورد استفاده قرار می گیرند. 
معمولا از این وسیله برای باز و بسته کردن اتصالات پیچی پلی اتیلن استفاده می شود.
در این مقاله به بررسی کارایی آچار پلی اتیلن، انواع آن و موارد کاربرد آن در صنعت، می پردازیم.
معمولا آچار پلی اتیلن را برای باز و بسته کردن مواردی از اتصالات پیچی پلی اتیلن مانند سه راه، سه راه تبدیل، اتصال فلنج دار، زانو، در پوش انتهایی و رابط به کار می برند.
برای ساخت انواع آچار پلی اتیلن از جنس آلومینیوم استفاده می کنند، آلومینیوم به عنوان آلیاژی شناخته می شود که برای پوشش آن از رنگ الکتروستاتیک استفاده شده است.

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

شیر کشویی زبانه فلزی و لاستیکی

قیمت شیر کشویی زبانه فلزی

قیمت شیر کشویی زبانه فلزی، در شرکت بازرگانی مهاب پلیمر راستین غرب، با توجه به استفاده از متریال عالی و مرغوب در ساخت آن، دارای قیمت های مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد.
مشتریان محترم می توانند جهت دریافت اطلاعات لازم، مشاوره با کارشناسان و ثبت انواع سفارش، با شماره تلفن های درج شده در سایت، تماس حاصل نمایند.

 

شیر کشویی زبانه فلزی

این نوع شیر ها دارای استفاده فراوان در صنعت می باشند.
شیر کشویی زبانه فلزی جهت استفاده برای عبور انواع سیالات مانند آب و مایعاتی با دمایی کمتر از 80 درجه سانتیگراد به کار می روند.
مهم ترین نکته در این شیر ها این است که یا به طور کامل بسته می شوند و یا به طور کامل باز می شوند، به همین دلیل تغییر فشار به صورت کم یا زیاد در طول مسیر برای آن ها امکان ندارد و در نتیجه در مسیر لوله کشی نباید برای کنترل فشار  از این نوع شیر ها استفاده شود.

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

شیرآلات صنعتی

لیست قیمت شیرآلات صنعتی در هشتگرد

لیست قیمت شیرآلات صنعتی در هشتگرد، در شرکت بازرگانی مهاب پلیمر راستین غرب، با توجه به استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت، شامل قیمت های مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
مشتریان محترم می توانند جهت دریافت اطلاعات لازم در این زمینه، اطلاع از لیست قیمت شیرآلات صنعتی در هشتگرد و ثبت انواع سفارش با شماره تلفن های درج شده در سایت، تماس حاصل نمایند.
 

شیرآلات صنعتی

شیرآلات صنعتی به ابزاری در صنایع گوناگون دارای کاربرد و استفاده زیادی هستند، گفته می شود.
یکی از مهم ترین کاربرد های شیرآلات صنعتی در قطع یا وصل جریان سیالات در لوله ها می باشد.
انواع شیرآلات صنعتی به وسیله ایجاد افت فشار و پایین آوردن مقاومت سبب عبور راحت انواع سیالات از درون لوله ها می شوند.

  • مهاب پلیمر
  • ۰
  • ۰

شیرآلات چدنی چیست 

فروش شیرآلات چدنی

فروش شیرآلات چدنی، تولید شده توسط شرکت بازرگانی مهاب پلیمر راستین غرب، با استفاده از متریال مرغوب دارای قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
مشتریان محترم می توانند برای دریافت انواع اطلاعات لازم در این زمینه، مشاوره با کارشناسان و ثبت هر نوع سفارش، با شماره تلفن های درج شده در سایت، تماس حاصل نمایند.

شیرآلات چدنی

انواع شیرآلات چدنی به عنوان یکی از مهم ترین ابزار در صنعت شمرده می شوند.
شیر ها به عنوان وسایلی شناخته می شوند که جهت کنترل جریان انواع سیالات به صورت مایع یا گاز، مورد استفاده قرار می گیرند.
معمولا برای ساخت آن ها از انواع فلزات با توجه به نوع گاز یا مایع قابل جریان در آن، استفاده می شود ولی استفاده از چدن برای ساخت انواع شیرآلات چدنی، کاربرد بسیاری نسبت به انواع دیگر دارد.
در دنیای صنعت امروز، به دلیل پیشرفت و استفاده از ابزار مناسب برای ساخت، انواع شیرآلات با کیفیت های عالی و بسیار مقاوم و با دوام ساخته می شوند.

  • مهاب پلیمر